3 moduri prin care poți duce o viață mai relaxată

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Cei mai mulți dintre noi, indiferent de vârstă, avem vieți foarte încărcate, haotice și stresante. Chiar și în zilele de weekend, când ar trebui să fim mai degajați, ne stresăm gândindu-ne că trebuie să facem cumpărături, că trebuie să facem ordine în casă, că trebuie să pregătim copiii pentru școală sau că trebuie să gătim ceva pentru săptămâna viitoare. Cu alte cuvinte, întotdeauna este ceva de făcut. Totuși, sunt modalități simple prin care ne putem relaxa și ne putem îndepărta câtuși de puțin de stresul caracteristic vieților noastre.

20774 - moduri prin care poți duce o viață mai relaxată

În primul rând, totul începe în minte. Dacă ne propunem să ne orientăm atenția către lucrurile pozitive și mai puțin către lucrurile negative, atunci suntem cu un pas mai aproape de o viață mai liniștită. Iată și alte modalități prin care ne putem îmbunătăți calitatea vieții și putem adopta o atitudine mai relaxată:

  1. Spațiu personal. Dacă nu dispunem de un spațiu al nostru, cu greu putem fi liniștiți și relaxați. Cu toate că din punct de vedere financiar, poate fi mai convenabil să locuim cu mai multe persoane în casă sau să locuim alături de părinți, din punct de vedere psihic și emoțional, nimic nu se compară cu liniștea pe care ne-o oferă propriul nostru spațiu. Cu alte cuvinte, dacă țineți la propria stare de bine, atunci puteți să vă orientați atenția asupra chiriilor, asta până când veți decide să vă achiziționați propria locuință. De asemenea, tot pentru starea personală de bine și pentru împlinire și satisfacție, poate că ar trebui să vă luați inima în dinți și să vă mutați în alt oraș. Partea bună este că în cele mai multe orașe apar spații date în închiriere care arată foarte bine, așa că puteți oricând să o luați de la zero cu o chirie Arad sau o chirie în capitală ori în alt oraș care v-ar putea susține visele. Spațiul personal contează foarte mult și la locul de muncă. Dacă lucrați alături de mai mulți colegi și nu vă puteți concentra, atunci luați în considerare utilizarea unei perechi de căști.
  2. Cu toate că în ultimul timp a fost greu să avem grijă de legăturile noastre de prietenie, iată că trebuie să depunem un efort mai substanțial. Prieteniile contribuie deosebit de mult la calitatea vieții noastre și la cât de fericiți și împliniți ne simțim. Sunt nenumărate modalități prin care vă puteți consolida legăturile de prietenie chiar și fără să ieșiți în oraș, în cluburi, la restaurante sau în vacanțe. Gândiți-vă la ideea de amenajare bar acasă, unde vă puteți invita prietenii pentru a vă relaxa savurând o specialitate pregătită pe loc. Sunt nenumărate rețete de cocktail-uri, martini, Sangria și alte băuturi alcoolice și non-alcoolice pe care le puteți pregăti acasă.
  3. Grija de sine. Orice mic gest pe care îl facem pentru starea noastră de bine contează enorm atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Prin urmare, încercați să încorporați în rutina zilnică mici gesturi care vă fac să vă simțiți bine și care vă încarcă bateriile. Poate fi vorba de un ceai cald dimineața sau un ceai revigorant la amiază, de un masaj la sfârșit de săptămână sau de câteva minute petrecute la saună, de o baie caldă cu proprietăți de detoxifiere sau pur și simplu de o seară liniștită, pe care să o petreceți uitându-vă la un film și mâncând popcorn.

Într-un final, trebuie să amintim și de importanța activităților fizice. Mișcarea are un impact uriaș asupra felului în care ne simțim, dar și asupra modului în care abordăm viața cu provocările sale. Nu doar că orice activitate fizică contribuie la starea noastră de sănătate și la cât de bine ne simțim, dar totodată ne învață și cum să dobândim o altă atitudine față de problemele inevitabile ale vieții. Sportul poate implica o varietate de mișcări executate într-o anumită ordine, implică și o cantitate uriașă de disciplină și dedicare și, totodată ne atrage atenția asupra felului în care respirăm. Atunci când începem să includem activitățile fizice în rutina noastră de zi cu zi, începem și să mâncăm mai corect, să bem mai multă apă, să mergem la culcare mai devreme și să renunțăm să ne mai stresăm din orice lucru.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *