4 lucruri de bază pentru biroul tău de acasă

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Când vine vorba de zona de lucru, cu cât este mai bine planificată, cu atât va contribui mai mult la productivitatea noastră, dar și la starea de bine. Pentru că am început să lucrăm mai mult ca oricând de acasă, este important să luăm în considerare ergonomia biroului. Organizarea, decorul și designul biroului – toate contează pentru o zi de lucru cât mai productivă și pozitivă.

21660 - lucruri de bază pentru biroul tău de acasăIată 4 lucruri de bază de care aveți nevoie pentru a vă pune la punct biroul de acasă:

  1. Echipamente de birou pentru acasă. Vom beneficia de mai multă productivitate și eficiență dacă ne vom asigura că în biroul de acasă dispunem de toate tehnologiile și echipamentele potrivite. Nu este nimic mai rău decât să avem un termen limită și să ne dăm seama că ne lipsește ceva. Poate că ar trebui, în primul rând, să verificăm conexiunea la internet și să achiziționăm un amplificator pentru accelerarea vitezei. La fel de bine, s-ar putea să avem nevoie de o imprimantă, de cuttere și de un distrugător de documente, dar și de mici accesorii de birou. Organizarea și depozitarea documentelor joacă roluri deosebite, deci putem lua în considerare utilizarea unui dulap sau a altei metode de depozitare și organizare, mai ales dacă zi de zi avem de-a face cu mai multe documente, cu imprimanta și cu multe consumabile de birou.
  2. Ordine și curățenie. Pe lângă o organizare eficientă a tuturor echipamentelor și accesoriilor de birou, foarte mult contează și ordinea și curățenia zonei noastre de lucru. Este ușor să neglijăm spațiul biroului de acasă când vine vorba de făcut un pic de curățenie. La urma urmei, celelalte camere din casa noastră par mai importante, probabil pentru că sunt spații comune sau pentru că le folosim pentru relaxare. Totuși, este necesar să beneficiem de o zonă de lucru curată și aerisită, iar un coș de gunoi birou și un purificator de aer pot contribui nespus de mult la ordinea biroului de acasă. Atunci când ne amenajăm biroul de acasă, trebuie să încercăm să obținem un spațiu în care să ne simțim productivi, în care să ne putem concentra și în care să ne simțim confortabil, deoarece petrecem o mare parte din fiecare zi lucrând.
  3. Spațiul perfect pentru amenajarea biroului. Dacă nu avem opțiunea unui camere separate pentru amenajarea biroului, atunci va trebui să desemnăm o zonă cât mai potrivită, fie că este vorba lângă fereastră în sufragerie, la masa din bucătărie sau într-un colț în dormitor. Zona potrivită pentru amenajarea biroului de acasă ar trebui să dispună de suficiente prize și de lumină naturală, ar trebui să fie cât mai îndepărtată de haosul specific fiecărei familii, să ofere suficient spațiu pentru a ne desfășura munca fără să ne simțim limitați și să poată fi prevăzută cu un mic dulap unde să putem să ascundem documentele și echipamentele atunci când nu lucrăm.
  4. Birou și scaun de birou. Nu e nimic în neregulă să ieșim cu laptopul pe canapeaua de pe terasă și să lucrăm puțin în aer liber, dar la un moment dat, tot vom avea nevoie de un birou și un scaun adecvate pentru lucru. Deoarece atât de multe studii au concluzionat că timpul petrecut pe scaun este în detrimentul sănătății noastre, este foarte important să beneficiem de un scaun confortabil și care să se potrivească nevoilor personale. Un scaun bun de birou ne permite o ușoară mobilitate, să facem unele ajustări lombare și să reglăm înălțimea pentru a nu ne ghemui, oferă sprijin sub picioare și un sprijin solid pentru spate. Când vine vorba de tipuri de birouri, chiar avem de unde alege, de la cele în formă de L și până la birourile suspendate. Unele birouri sunt extensibile sau sunt prevăzute cu rafturi verticale pentru depozitare, în timp ce alte birouri sunt prevăzute cu role pentru mutarea rapidă dintr-un loc în altul.

Cei care au norocul de a dispune de o cameră desemnată pentru amenajarea biroului de acasă, au și mai multe opțiuni de birouri. Pe lângă birourile tradiționale dreptunghiulare cu mult spațiu de depozitare, există, de asemenea, o serie de alte modele, cum ar fi birouri în formă de T, în formă de U sau chiar o masă lungă dreptunghiulară. În cele din urmă, dacă aveți nevoie de liniște, cel mai bine este să vă alegeți spațiul de birou în funcție de zgomotul exterior, indiferent dacă este vorba de gălăgia produsă de cei mici, de trafic, de câinele care latră sau de vecinii zgomotoși.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *