6 sfaturi pentru amenajarea biroului de acasă

Articol realizat de redacția Creative Art Copywriting cu informații din surse deschise. Acest articol nu a fost revizuit de un specialist. 

Pandemia provocată de Covid-19 a împins și mai multe persoane către munca de acasă. Unul din avantajele lucrului din propria locuință este că îți poți amenaja biroul exact așa cum vrei tu. Profită de acest lucru și fii cât mai creativ. Nu uita că acest spațiu trebuie să-ți ofere toate condițiile ca să lucrezi fără probleme pentru a fi eficient și relaxat. Ca să dai un randament cât mai bun trebuie să ai un spațiu organizat.

6 sfaturi pentru amenajarea biroului de acasă

Iată câteva aspecte de care trebuie să ții cont atunci când îți amenajezi biroul de acasă:

  1. Amplasarea este esențială. Work from home înseamnă că poți să lucrezi din orice colț al casei. Unele persoane preferă să lucreze din dormitor pentru că este mai liniște. Altele optează pentru bucătărie sau chiar pentru balcon. Este vital să găsim locul cel mai liniştit din casă pentru a nu deranja familia, dar și pentru a putea lucra până la ore târzii când suntem presați de deadline. Ar fi ideal, totuși, ca masa birou să fie așezată într-un loc cu cât mai multă lumină naturală.
  2. Confort și sănătate. În amenajarea biroului de acasă, sănătatea trebuie să fie pe primul plan. Pe lângă o masă adecvată, trebuie să căutăm cele mai potrivite scaune birou pentru confortul personal. Nu trebuie neglijat acest aspect, în condițiile în care vom sta așezați cel mai probabil opt ore în fiecare zi. Scaunul trebuie să ofere suport pentru partea inferioară a spatelui. Este esențial să păstrăm o postură adecvată, dar și să facem pauze de câteva minute în fiecare oră. Ai nevoie de un scaun care să țină spatele în poziție dreaptă, iar tălpile trebuie să fie așezate pe podea. De asemnea, poziția mâinilor este crucială. Nu ignora aceste detalii. Pe termen lung, organismul tinde să se răzbune pe noi dacă nu am avut grijă de el.
  3. Păstrează simplitate la locul de muncă…de acasă. Pe birou ar fi bine să ai doar lucrurile strict necesare: calculator, un creion, un pix, un carnețel și foi pentru notițe. Dar asta nu înseamnă că nu poți face distractivă zona de lucru.
  4. Fii creativ – ești la tine acasă! Poți să pui o plăcuță cu un citat care te inspiră, un tablou, obiecte decorative, plante sau chiar poze din vacanță pentru a elimina stresul în momentele mai dificile. Aceste mici detalii vor face biroul de acasă mai relaxant. De asemenea, s-ar putea să fii mai inspirat dacă mediul din jurul tău este familiar și călduros. Există multe metode prin care se poate înfrumuseța biroul și prin care ulterior reușești să obții cât mai multe realizări profesionale. Pentru mai mult spațiu poți să optezi pentru rafturi suspendate pe care poți așeza obiecte personale.
  5. Lumina este importantă. Anumite persoane preferă un spațiu întunecat pentru a se putea concentra mai bine, dar specialiștii ne asigură că avem nevoie de cât mai multă lumină naturală pentru a lucra sănătos. Aceasta influențează starea de spirit, atenția și eficiența. Ar fi bine să amenajăm spațiul de lucru lângă o fereastră. Acest lucru ne va ajută și în momentele când vrem să ne odihnim un pic ochii după ce am stat concentrați prea mult timp cu privirea în monitor.
  6. Spațiile de depozitare. Munca de acasă înseamnă confort, dar și organizare. Fii responsabil și amenajează spații de depozitare. Alege rafturi deschise sau dulapuri care-ți oferă acces cât mai rapid la toate lucrurile de care ai nevoie.

Poți folosi orice spațiu pentru a amenaja un birou frumos și practic unde poți munci eficient de acasă. Ai nevoie doar de imaginație și creativitate pentru a construi un loc confortabil și plăcut chiar în propria ta locuință.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Distribuie 0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *