5 aspecte pe care să le ai în vedere atunci când construiești o clădire de birouri

Dacă deja ai trecut de pasul de proiectare și te-ai decis asupra clădirii pe care urmează să o construiești pentru a scăpa business-ul tău de chiriile mult prea mari, atunci nu îți mai rămâne decât să ai în vedere 5 aspecte care te vor ajuta să îți duci până la capăt planul de lucru.

birouri1. Gândește-te la resursele de care dispui – cu siguranță, o clădire de birouri implică cheltuirea unor sume mari de bani, așa că este bine să iei în calcul stabilirea unui anumit buget. Pentru ca activitatea companiei tale să nu fie deloc afectată ar trebui să prevezi în estimările tale bugetare pentru următoarea perioadă și suma de bani necesară construirii unei clădiri de birouri. De asemenea, ar fi bine să ai în vedere deschiderea unei linii de credit, precum este aceasta, sumele de bani putând fi o rezervă în cazul în care cheltuielile sunt depășite. În plus, dacă rezervele firmei tale sunt în valută străină ar trebui să iei în calcul schimbarea sumelor de bani la cel mai bun curs, pe care îl poți regăsi aici, reușind astfel să eviți pierderile prea mari.

2. Realizează cel mai bun proiect – trecând dincolo de analiza resurselor tale financiare ar trebui să ai în vedere un proiect care să te avantajeze din toate punctele de vedere, făcând economie atât în perioada construcției, cât și ulterior, pe partea de consum de energie. De aceea, ar trebui să discuți cu un arhitect care să te ajute să creezi cel mai bun proiect pentru clădirea ta de birouri.

3. Respectă planul de construcție și ai în vedere cea mai bună organizare de șantier – iată un alt aspect foarte important. Nu trebuie sub nicio formă să te abați de la planul de construcție și astfel să încerci să respecți cu mare strictețe schițele și sfaturile oferite de arhitect. Mai înainte de a începe lucrarea ar fi bine să ai în vedere organizarea de șantier, să le pui la dispoziție meșterilor și echipei cu care lucrezi tot ceea ce ar avea nevoie pentru ca lucrarea să se desfășoare în condiții optime.

4. Finisările construcției – alte aspecte pe care trebuie să le ai în vedere. Într-adevăr, fiind vorba despre o clădire de birouri, finisările trebuie să fie realizate ca la carte, din cele mai bune materiale. Nu trebuie să uiți că la serviciu vei sta foarte mult timp, așa că de ce să nu încerci să iasă totul ca la carte și să ai în vedere cele mai bune materiale, potrivite cu spațiul pe care îl creezi. Un loc cu totul aparte îi este dedicat iluminatului. Ai putea încerca de exemplu, pentru holuri un iluminat cu senzori de mișcare, făcând astfel multă economie de energie. De asemenea, ar fi bine să ai în vedere și iluminatul spațiilor de lucru, ce trebuie să beneficieze de lumină puternică, caldă, eventual cu becuri LED, mult mai durabile. Optează pentru mochetă, în loc de parchet, fiind mult mai practică.

5. Compartimentarea corectă a spațiilor de lucru – fiind vorba despre o clădire de birouri, este bine să ai în vedere o compartimentare cât mai corectă a spațiilor de lucru. Ar trebui ca încă de la începutul construcției să îi spui arhitectului de câți angajați dispui, cum sunt împărțiți pe departamente și mai ales care sunt planurile de dezvoltare ale firmei. În funcție de acest lucru se va construi un spațiu foarte bine delimitat, așa încât toți să se regăsească aici.


Lasă un Comentariu...

*